Truckerswereld geeft om zijn producten en doet logischerwijze hun best om de producten in topconditie bij u te leveren. Toch kan het wel eens voorkomen dat er een product kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.
Alle door ons geleverde artikelen (uitgezonderd batterijen en opladers) worden geleverd met 1 jaar standaard fabrieksgarantie, tenzij anders vermeld. Voor batterijen en opladers geldt een garantietermijn van 3 maanden.
Bestellingen worden altijd afgeleverd inclusief factuur. U dient deze faktuur goed te bewaren voor retourneren en garantie! Zonder factuur kunnen er geen artikelen worden geretourneerd en wordt er op deze artikelen ook geen garantie verleend. Bewaar de factuur dus goed.
Heeft u een defect produkt binnen de garantie periode, dan kunt u dit aan ons melden via email ( info@truckerswereld.nl ). U ontvangt dan een Retour Materiaal Authorisatie ( RMA ) nummer waarmee het product retour kan worden gestuurd voor reparatie of vervanging.
Zonder Retour Materiaal Authorisatie ( RMA ) nummer zal uw zending niet worden geaccepteerd en zal het naar u worden terug gezonden. De gemaakte verzendkosten zullen wij bij u in rekening brengen.
Heeft u een defect product buiten de garantie periode, dan kunt u dit aan ons melden via email. U ontvangt dan een Retour Materiaal Authorisatie ( RMA ) waarmee het product retour kan worden gestuurd voor reparatie of vervanging.
Zonder RMA zal uw product niet worden geaccepteerd en zal naar u worden terug gezonden. De gemaakte verzendkosten zullen wij bij u in rekening brengen.
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: email (info@truckerswereld.nl). Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.